האתר המוביל ברשת לסיכומים בעברית

האחות כמקדמת בריאות – השוואה בין תפיסת התפקיד של אחיות בקהילה לעומת אחיות ביה"ח

סיכום בעברית בהיקף 992 מילים, של המאמר:

שור, א. ובר יוסף, מ. (2017). האחות כמקדמת בריאות – השוואה בין תפיסת התפקיד של אחיות בקהילה לעומת אחיות ביה"ח. קידום בריאות בישראל, 6, 27-33.



להורדת הסיכום
הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את הסיכום במייל

מחיר הסיכום: 42 ₪


זוהי כתובת הדוא"ל אליה יישלח הסיכום, הקפד להזין כתובת תקינה

האחות כמקדמת בריאות – השוואה בין תפיסת התפקיד של אחיות בקהילה לעומת אחיות ביה"ח
שור ובר יוסף, 2017

חינוך לבריאות הינו הזדמנות ללימוד ואימוץ התנהגויות שישפרו את בריאותם של מטופלים. זהו בעצם תהליך של העלאת מודעות, הרחבת יידע ולימוד מיומנויות שיספקו לאדם הבנה טובה יותר על נסיבות חייו ביכולתו להשפיע עליהן. המטרה היא לשמר את הבריאות ע"י לימוד הסיכון הנגרם מהתנהגויות שונות ושכנוע לאמץ אורח חיים בריא יותר.
נושא זה הוא מרכיב חשוב בעבודת הסיעוד ומושפע ממדיניות הרשויות ונותני השירותים. החינוך לבריאות מייצג תפיסה הרואה רואה את כל צרכי המטופל וחייבת לעמוד בסטנדרטים הבין לאומיים של בתי החולים. על אף העובדה שחשיבות תפקידן של האחיות כמחנכות לבריאות ברורה, ניתן לראות בשטח אי בהירות של מדיניות הגופים המובילים, שאלות על התכנים שהאחות צריכה לשלב במסגרת עבודתה ומהי ההכשרה הנדרשת לכך. מחקרים שונים הראו שאחיות שעוסקות בטיפול רפואי רואות את החינוך לבריאות כחלק בלתי נפרד מתפקידן.
מטרת המחקר של שור ובר יוסף הייתה להשוות את תפיסת התפקיד של האחיות בקהילה ובבית החולים כמחנכות לבריאות. נמצא במחקרן שרוב האחיות שהשתתפו במחקרן העידו על הכרה בחשיבות ביצוע הדרכה.
לאחרונה נערכה סקירה מחודשת של מחקרים מהעבר, שרובם בוצעו בבתי חולים, כדי לבחון מה משפיע על הביצוע של ייעוץ לבריאות ע"י אחיות. ניתן...

לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^