האתר המוביל ברשת לסיכומים בעברית

ארבעה פרקים בחייו של סטודנט בקבוצה התנסותית: מודל של תמיכה

סיכום בעברית (תרגום מסוכם) בהיקף 898 מילים, של המאמר:

Davidson-Arad, B., Stange, D., Wilson, M., & Pinhassi, B. (2002). Four chapters in the life of a student experiential group: A model of facilitation. Group, 26(1), 81-93.‏



להורדת הסיכום
הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את הסיכום במייל

מחיר הסיכום: 42 ₪


זוהי כתובת הדוא"ל אליה יישלח הסיכום, הקפד להזין כתובת תקינה

ארבעה פרקים בחייו של סטודנט בקבוצה התנסותית: מודל של תמיכה
Davidson-Arad et al., 2002

המאמר מציג מודל המתאר את התהליכים ושלבי ההתפתחות המתרחשים בקבוצת הכשרה של סטודנטים לעבודה סוציאלית.

מבוא
המאמר מתאר את התהליכים המתרחשים בקבוצת למידה התנסותית עבור סטודנטים לעבודה סוציאלית. קבוצות למידה מסוג זה קיימות כחלק מההכשרה בתחום לימודי החינוך והעבודה הסוציאלית, כאשר המטרה של ההתנסויות בקבוצות אלה היא לסייע למשתתפים להבין את ההתנהגות של עצמם, לצד הגברת הרגישות שלהם להשפעתם על אחרים. קבוצות מסוג זה מספקות הזדמנות ייחודית עבור המשתתפים לשחק תפקיד שדומה ללקוח או למטופל, מאפשרות למשתתפים לחוות מצבים של חוסר וודאות, לחוות את הפחד והחרדה הכרוכים בחשיפת מידע אישי ותלות באחרים, ולחוות את תחושת הסיפוק שבקבלת משוב מאחרים ותובנות להתפתחות. על פי הספרות, קבוצות הכשרה כאלה עוברות רצף של שלבי התפתחות במהלך הפגישות. במחקר הנוכחי, החוקרים פיתחו מודל שמציע ומתאר את שלבי ההתפתחות של קבוצות מסוג זה. המודל מבוסס על תצפיות של החוקרים בקבוצות הכשרה כאלה שמתקיימות במסגרת בית הספר לעבודה סוציאלית של אוניברסיטת תל אביב.

סקירה ממבט-על של הקבוצה
הרכב הקבוצה: 10-14 סטודנטים בכל קבוצה, גברים...

לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^