האתר המוביל ברשת לסיכומים בעברית

תרגול מבוסס מיינדפולנס וקשיבות תכונתית מפחיתים לחץ פסיכולוגי בקרב סטודנטים באוניברסיטה: ניסוי אקראי מבוקר

סיכום בעברית (תרגום מסוכם) בהיקף 736 מילים, של המאמר:

de Sousa, G. M., de Lima-Araújo, G. L., de Araújo, D. B., & de Sousa, M. B. C. (2021). Brief mindfulness-based training and mindfulness trait attenuate psychological stress in university students: a randomized controlled trial. BMC psychology, 9(1), 1-14.‏



להורדת הסיכום
הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את הסיכום במייל

מחיר הסיכום: 42 ₪


זוהי כתובת הדוא"ל אליה יישלח הסיכום, הקפד להזין כתובת תקינה

תרגול מבוסס מיינדפולנס וקשיבות תכונתית מפחיתים לחץ פסיכולוגי בקרב סטודנטים באוניברסיטה: ניסוי אקראי מבוקר
De Sousa et al., 2021

מצוקה פסיכולוגית בסביבות של לימודים גבוהים גברה בשנים האחרונות והפכה לדאגה מרכזית של בריאות הציבור. בהקשר זה, תרגולי התבוננות כמו מיינדפולנס מוצעים כאסטרטגיה עבור סטודנטים להתמודדות עם ניהול הלחץ. במחקר הנוכחי השתתפו 40 סטודנטים מאוניברסיטה בברזיל שחולקו לקבוצת תרגול מיינדפולנס ולקבוצת ביקורת במטרה להעריך את השפעת תרגול המיינדפולנס על מדדים של חרדה, רגש, לחץ ועל תכונות של מיינדפולנס.

רקע
הבריאות הנפשית של סטודנטים הופכת להיות דאגה מרכזית בשנים האחרונות. מחקר שנעשה בשנת 2017 הראה כי 12% מקרב הסטודנטים לדוקטורט חיפשו עזרה לדיכאון וחרדה, כאשר בשנת 2019 נתון זה עלה לשיעור מדאיג של 36%. במחקרים שבחנו את הגורמים למצוקות הפסיכולוגיות בקרב סטודנטים נמצא כי הדאגות המרכזיות של הסטודנטים קשורות למערכות היחסים עם המנחה, להישגים הלימודיים ולדאגות כלכליות.
תרגולי התבוננות הופכים לפופולאריים יותר בשנים...

לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^