קשרים בין מוכוונות הערכים של המורה, קולגאליות ושיתוף פעולה בקהילות מקצועיות לומדות בבית הספר

סיכום בעברית בהיקף 628 מילים, של המאמר:

Ning, H., Daphnee, L. & Lee, W. (2015). Relationships between teacher value orientations, collegiality, and collaboration in school professional learning communities. Social Psychology of Education, 18(2), 337–354.

להורדת הסיכום
הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את הסיכום במייל

מחיר הסיכום: 42 ₪


זוהי כתובת הדוא"ל אליה יישלח הסיכום, הקפד להזין כתובת תקינה


אופציונלי. השם שיופיע על החשבונית


קשרים בין מוכוונות הערכים של המורה, קולגאליות ושיתוף פעולה בקהילות מקצועיות לומדות בבית הספר
Ning et al., 2015

המאמר עוסק בגורמים שמסבירים את רמת שיתוף הפעולה שקיים בקרב קהילות לומדות של מורים בסינגפור. מטרת המחקר היא לבחון את השפעתם של המשתנים אוריינטציית הערכים ורמת הקולגיאליות של הקבוצה הלומדת, על רמת שיתוף הפעולה שקיים בקבוצה.

מבוא
קהילה מקצועית לומדת (Professional Learning Community – PLC) היא יוזמה מקצועית שנגזרת מפרקטיקת העבודה היומיומית. בהקשרים חינוכיים, קהילה מקצועית לומדת היא קבוצה של מורים המחויבים לשיתוף פעולה מתמשך במטרה לקדם חקירה והתפתחות מקצועית, ולהביא לתוצאות טובות יותר עבור התלמידים. מחקרים רבים שנערכו בשנים האחרונות הראו שלקהילה מקצועית לומדת יש השפעה חיובית גם עבור המורים וגם עבור התלמידים.
קולגיאליות של מורים מתארת את הנכונות של מורים להניח בצד הבדלים...

לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^