פרספקטיבות של מורים על קהילות מקצועיות לומדות במספר מדינות ערביות
Al-Mahdy & Sywelem, 2016
מטרת המחקר היא לחקור את התפיסות של מורים לגבי תפקוד בית הספר שבו הם עובדים כקהילה מקצועית לומדת, בשלוש מדינות ערביות: מצריים, ערב הסעודית ועומאן.
מבוא
בעשורים האחרונות מחוזות חינוכיים רבים פיתחו קהילות מקצועיות לומדות (Professional learning communities – PLC) כאמצעים לאחד את צוותי ההוראה אל עבר מטרות ארגוניות משותפות ושיתופי פעולה. לקהילה מקצועית לומדת קיימות שתי הנחות יסוד: הראשונה היא שהיא מבוססת על החוויות היומיומיות של מורים ועל הרפלקציות של המורים על חוויות אלה. השנייה היא שמעורבות פעילה של מורים בקהילה מקצועית לומדת משפרת באופן משמעותי את הישגי התלמידים.
סקירת ספרות
המאפיינים של קהילה מקצועית לומדת מחולקם לחמישה...
לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^