פלטפורמות מדיה דיגיטליות ושימוש בתוכן טלוויזיוני: צפיית בינג' ווידאו לפי דרישה בגרמניה
סיכום בעברית (תרגום מסוכם) בהיקף 303 מילים, של המאמר:
Mikos, L. (2016). Digital media platforms and the use of TV content: Binge watching and video-on-demand in Germany. Media and Communication, 4(3), 154-161.
פלטפורמות מדיה דיגיטליות ושימוש בתוכן טלוויזיוני: צפיית בינג' ווידאו לפי דרישה בגרמניה
Mikos, 2016
זהו מחקר קהל ששואל האם יש עולם חדש של צריכת טלוויזיה? מצד אחד כן, יש היפרדות מלוח השידורים, צפיית בינג', וצפיית רשת שמאפילה על צפייה בטלוויזיה. מצד שני, יש צמיחה של ערוצי טלוויזיה דווקא מצד המערב. עדיין נשארו לה התפקידים החברתיים של צפייה יחד ותפקידים...