פיתוח מקצועי של מורים: קולגיאליות ביקורתית והתפקיד של קהילות מקצועיות
Lord, 1994
מבוא
במאמר של דייויד כהן משנת 1990: "מהפכה בכיתת לימוד אחת: המקרה של גברת אובייר (גברת O)" נחקר האופן שבו מורה אחת נאבקה על מנת ליצור היגיון במדיניות החינוכיות החדשה ולהתאים אותה לפרקטיקה החינוכית בכיתת הלימוד. במאמר זה קיימים מסרים לגבי אופי הלימוד בהקשר לדרישות וסטנדרטים חיצוניים, והוא מעלה שאלות מהותיות לגבי דרכי ההוראה לאור רפורמות ושינויים חינוכיים. גברת O חיפשה דרכים שונות ללמד מתמטיקה, ונאבקה בצורך ללמד בהתאם לסטנדרטים מוכתבים חיצונים. המאמר הנוכחי מתייחס למקרה של גברת O, מעלה מספר שאלות לגבי התפתחות מקצועית של מורים, ורעיונות כיצד ניתן לסייע למורים להתקדם מבחינה מקצועית, וכיצד ניתן לסייע למורים לפרש את הסטנדרטים הלאומיים בהתאם לתפיסות האישיות שלהם.
סטנדרטיים לאומיים של תוכן: דימויים חדשים של הוראה ולמידה
הסטנדרטיים הלאומיים...
לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^