עקרונות של השידור הציבורי
Tracey, 1998
ההבדל בין שיטת השידור הציבורית למסחרית מתבטא בכך שבציבורית המפיקים משיגים כסף כדי לעשות תוכניות, ובמסחרית המפיקים מחפשים תוכנית כדי לעשות כסף. במשפט זה מתבטא השוני הבסיסי בעקרונות ובפילוסופיה עליהם בנויה שיטת השידור.
השידור הציבורי הוא מעל הכול מבנה של אמביציה, אמונה שחשיבתו משמעותית לחיים של כולנו ויש להשתמש בו כדי לחנך את החברה ולספק הזדמנות לחברה לקבל שירות טוב יותר מאשר במערכות התרות אחר צרכנים בעבור המפרסמים. הגישה היא שהשידור הוא תהליך חברתי ולא תהליך כלכלי, משהו עם ערכים, מוסר, תרבות, אינטלקט ויצירתיות ולא רק מקור להנאה ובידור.
השידור במיטבו כשהוא מייצג...
לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^