האתר המוביל ברשת לסיכומים בעברית

למה ואיך אנשים קונים? מדע הקניות: להציג נכון ולמכור הרבה. סיכום הספר של פאקו אנדרהיל

סיכום בעברית בהיקף 1414 מילים, של הספר:

אנדרהיל, פ. (2001). למה ואיך אנשים קונים? – מדע הקניות: להציג נכון ולמכור הרבה. ירושלים: כתר.

 



להורדת הסיכום
הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את הסיכום במייל

מחיר הסיכום: 52 ₪


זוהי כתובת הדוא"ל אליה יישלח הסיכום, הקפד להזין כתובת תקינה

למה ואיך אנשים קונים? מדע הקניות: להציג נכון ולמכור הרבה
אנדרהיל, 2001

מחקר בחנויות במקום בסמואה: מדע הקניות
1. מדע חדש נולד. מדע הקניות הוא דיסציפלינה מעשית, במסגרתה עושים שימוש במחקר, השוואה וניתוח בכדי לשפר את ידידותיות החנות והמוצר לקונה. החנות ותכולתה הם אמצעי חשוב להעברת מסרים ולביצוע מכירות. מדע הקניות נועד לייעל את השימוש בכלים כגון שילוט, סידור ותצוגת החנות, המשפיעים על החלטות הקנייה של הקונה. במחקרים נמצא, כי ככל שהקונה ישהה יותר זמן בחנות הוא יקנה יותר. איכות הסביבה הקמעונאית משפיעה על אורך השהייה בחנות, ולפיכך שיפורה יתרום לרווחיות העסק.
2. מה שקמעונאים אינם יודעים. קמעונאים מגלים בורות ביחס ללקוחותיהם, מאפייניהם והרגלי הקנייה שלהם, ואינם מודעים לגורמים שנמצאו במחקרים כמשפיעים על החלטת הקנייה של הלקוחות, כגון: טווח זמן השהיה בחנות, מידת האינטראקציה עם הלקוח, וזמן ההמתנה לשירות.

המכניקה של הקניות
הפרקים הבאים דנים בכך שעל הסביבה הקמעונאית להתחשב דבר ראשון באנטומיה ובפיזיולוגיה של הקונים.
3. אזור הדמדומים. שטח הכניסה לחנות מהווה אזור מעבר מסביבת החוץ לפנים החנות עבור הקונים. באזור זה, הקונים מאטים, מסתגלים לסביבה החדשה מבחינה חושית ומתחילים לקלוט אותה. לכן, הם עדיין אינם נוכחים לגמרי בחנות, ומה שיוצג באותו אזור מעבר, כאילו אינו קיים עבורם והם לא יבחינו בו. לפיכך, ניצול נכון של אזור זה צריך להתחשב בכך.
4. אתה זקוק לידיים. קונים זקוקים לידיים פנויות בכדי לרכוש מוצרים. לכן, יש לדאוג לאמצעי נשיאה כגון סלים או עגלות. יש למקם אמצעי נשיאה אלו היטב, בהתאם לדפוסי תנועת הלקוחות, ובאופן שבו יהיו זמינים ונראים. כמו כן, יש לתכנן את מאפייניהם כך שיהיו נוחים באופן מיטבי. בנוסף, ניתן לחשוב על פתרונות נוספים הפוטרים לקוחות מהצורך להחזיק דברים בידיהם, כגון מתן אפשרות לשמירת חפצים. בנוסף, הקונים זקוקים לידיים פנויות לא רק בכדי לאסוף את המוצרים, אלא גם כדי לגעת ולהתנסות בהם. אלמנט זה של מגע...

לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^