השתתפות בזרמי מדיניות: בדיקת הפרדת בעיות ופתרונות במערכות מדיניות תת-לאומיות
Robinson & Eller, 2010
ניתוח השימוש במדיניות החינוך של מדינת טקסס מצביע על מספר יתרונות. התמקדות במחוזות בית הספר בטקסס מספקת מסגרת מדגם גדולה מספיק כדי שנוכל להעריך את הצעותינו על פני תת מערכות מדיניות בעלות ממדים דומים, קהל לקוחות, מבני תפעול וסביבה חיצונית משותפת. תתי מערכות חינוך מגיבות בהכרח לכל רמות השלטון, כלומר נושאים בעלי נפח לאומי הם עדיין גורם זעזוע רבתי בכל המחוזות. בזמן איסוף הנתונים, משרד החינוך העביר כ- 70 חוקים ציבוריים שהועברו באופן ישיר לחינוך היסודי והתיכוני בארצות הברית, ואלימות בבתי ספר הייתה נושא בולט ביותר בכל רמות...
לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^