האתר המוביל ברשת לסיכומים בעברית

השפעת יישום הקונספט של מערכת לניהול קשרי לקוחות על רווחיות הבנקים

סיכום בעברית (תרגום מסוכם) בהיקף 471 מילים, של המאמר:

Stevanović, S., & Gavrilović, Z. (2018). Effects of The Application of The Crm Concept to Profitability of The Banks. Economic Themes, 56(3), 283-299.



להורדת הסיכום
הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את הסיכום במייל

מחיר הסיכום: 32 ₪


זוהי כתובת הדוא"ל אליה יישלח הסיכום, הקפד להזין כתובת תקינה

השפעת יישום הקונספט של מערכת לניהול קשרי לקוחות על רווחיות הבנקים
Stevanović & Gavrilović, 2018

מערכת CRM הוא קונספט חדש יחסית. שילוב של מערכות CRM במערכת הבנקאות, ניתן היה לראות כבר במהלך שנות ה-90. לאור העובדה כי מערכת הבנקאות עובדת בתנאי שוק מורכבים, קיים צורך לשלב מערכות חדשות שיאפשרו לעשות עסקים, כאלו אשר יספקו הכרה מהירה ויעילה של לקוחות. הגישה העסקית הזו מחליפה באופן מלא את גישות התפעול המסורתיות של הבנק כאשר ההתמקדות היא בלקוח עצמו, הצרכים שלו והשאיפות שלו. הקונספט שמאחורי ה-CRM מאפשר לבנקים לתת מענה לדרישות של כל לקוח באופן...

לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^