השפעת יישום הקונספט של מערכת לניהול קשרי לקוחות על רווחיות הבנקים
Stevanović & Gavrilović, 2018
מערכת CRM הוא קונספט חדש יחסית. שילוב של מערכות CRM במערכת הבנקאות, ניתן היה לראות כבר במהלך שנות ה-90. לאור העובדה כי מערכת הבנקאות עובדת בתנאי שוק מורכבים, קיים צורך לשלב מערכות חדשות שיאפשרו לעשות עסקים, כאלו אשר יספקו הכרה מהירה ויעילה של לקוחות. הגישה העסקית הזו מחליפה באופן מלא את גישות התפעול המסורתיות של הבנק כאשר ההתמקדות היא בלקוח עצמו, הצרכים שלו והשאיפות שלו. הקונספט שמאחורי ה-CRM מאפשר לבנקים לתת מענה לדרישות של כל לקוח באופן...
לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^