הרגשות של מנהיגות חינוכית
Beatty, 2000
תמצית המאמר
המאמר עוסק בהצעת מחקר רחבת היקף שמטרתה היא לגשר על הפער בין המחקרים העדכניים שעוסקים במנהיגות חינוכית לבין ההתייחסות לרגשות של מנהיגים חינוכיים. במרבית המחקרים העדכניים (נכון לשנת 2000) שעוסקים במנהיגות חינוכית, קיימת הכרה בקיומם של רגשות במסגרת תפקידם של מנהיגים חינוכיים, אך ההתייחסות היא שולית והרגשות לא תופסים מקום מרכזי, לא במחקרים בנושא ולא בעבודת המנהיגים החינוכיים...
לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^