המדומיין האלגוריתמי: חקר השפעות רגשיות שגרתיות של האלגוריתמים של פייסבוק
Bucher, 2017
החוקרת לא בחנה את הבנת המשתמשים כיצד האלגוריתם עובד מבחינה טכנית, אלא את הרגשות שהוא מעורר בקרב המשתמשים, אילו מצבי רוח ומהו ההשפעה הרגשית (affect). שיטת המחקר הייתה איכותנית, ניתוח תוכן: ואת הציוצים שפירסמו המשתמשים בשנים 2014-5 שהכילו את צירופי המילים עם המילה אלגוריתם. ובנוסף היא ניתחה את הראיונות שביצעה, עם שאלות רוחב.
התמות העולות מן הניתוח (הממצאים)
1. זהות לפי פרופיל משתמש: האלגוריתם משמעותי בבניית זהות, בונה...
לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^