החסך במיומנויות חברתיות בקרב לקויי למידה: היפותזת הקומורבידיות הפסיכיאטרית
Miguel et al., 1996
מטרת המחקר
מטרת המחקר לבחון את הקשר בין מיומנויות חברתיות לבין לקויות למידה. מבקשים לבחון את ההיפותזה שקומורבידיות עם הפרעות קשב היא המובילה לקשיים החברתיים.
השערת המחקר
ההשערה היא כי חסכים במיומנוית חברתיות בקרב ילדים לקויי למידה מקושרים עם שיעורים גבוהים של הפרעות פסיכיאטריות לא מאותרות.
מבוא
המבוא סוקר את כל ההשערות להסבר לקשר בין לקויות למידה לחסכים במיומנויות למידה:
1. חסכים חברתיים נובעים מלקות נוירולוגית – אותו מקור נוירולוגי שמוביל לקשיים האקדמיים מוביל גם לקשיים החברתיים.
2. הבעיות הלימודיות והחברתיות מובילות לתפיסה עצמית נמוכה ודחייה חברתית, וזה מה שיוצר את הקושי בפיתוח המיומנויות החברתיות,...
לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^