ההשפעה של הזדמנויות תגובה על ההתנהגות בכיתה של תלמידים עם הפרעות רגשיות והתנהגותיות
Sutherland et al., 2003
המחקר בוחן את ההשפעות של מספר גדול יותר של הזדמנויות להגיב באופן פעיל לבקשות אקדמיות על ההתנהגות בכיתה של תלמידים עם הפרעות רגשיות והתנהגותיות (EBD - Emotional Behavioral Disorders).
מבוא
מאפיין מרכזי של תמלידים עם EBD הוא בעיות בכיתה, שיכולות להתבטא בתוקפנות, בהפרעה בשיעור ובחוסר ריכוז במטלות. לרוב התלמידים עם EBD יש גם קשיים אקדמיים. הקשר בין בעיות ההתנהגות לקשיים האקדמיים הוא מורכב, כשהקשיים האקדמיים יכולים להיות הגורם או התוצאה. התנהגויות תוקפניות מגבירות את הסבירות שהילדים יפתחו...
לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^