האתר המוביל ברשת לסיכומים בעברית

האם תמיכה אוטונומית ומבנה חשובים באותה מידה למעורבות תלמידים?

סיכום בעברית (תרגום מסוכם) בהיקף 192 מילים, של המאמר:

Hospel, V. & Galand, B. (2016). Are both classroom autonomy support and structure equally important for students' engagement? A multilevel analysis. Learning and Instruction, 41, 1-10.



להורדת הסיכום
הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את הסיכום במייל

מחיר הסיכום: 25 ₪


זוהי כתובת הדוא"ל אליה יישלח הסיכום, הקפד להזין כתובת תקינה

האם תמיכה אוטונומית ומבנה חשובים באותה מידה למעורבות תלמידים?
Hospel & Galand, 2016

המודל המתואר במאמרם של הוספל וגלנד Hospel & Galand, 2016)) מבוסס על תיאוריית ההגדרה העצמית (Self-determination theory). הנחות היסוד של התיאוריה הן שמעורבות (engagement) היא שיקוף של...

לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^