גורמים חדשים לשינויים בניהול קשרי לקוחות בבנקאות קמעונאית (CRM) וגילויים על ידי תעשיית הפינטק
סיכום בעברית (תרגום מסוכם) בהיקף 325 מילים, של המאמר:
Kotarba, M. (2016). New Factors Inducing Changes in The Retail Banking Customer Relationship Management (CRM) And Their Exploration by The Fintech Industry. Foundations of Management, 8, 69-78.
גורמים חדשים לשינויים בניהול קשרי לקוחות בבנקאות קמעונאית (CRM) וגילויים על ידי תעשיית הפינטק
Kotarba, 2016
עלייה ברגולציה מחייבת מוסדות פיננסיים לעשות שינוי במודלים העסקיים שלהם בעיקר לכיוון של הפחתת הסיכונים, שווי הון גבוה יותר, מתן שירות איכותי יותר ותזרים הכנסות קבוע יותר. במקביל לשינויים הרגולטורים, הבנקים מהווים מוקד ללחץ מצד השינויים וההתפתחות הטכנולוגית כמו גם השינויים החברתיים. שני הפרמטרים הללו...