ארגון השיווק הזמני

סיכום בעברית בהיקף 406 מילים, של המאמר:

Hadida, A., Heide, J., & Bell, S. (2019). The temporary marketing organization. Journal of Marketing, 83, 1-18.

להורדת הסיכום
הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את הסיכום במייל

מחיר הסיכום: 32 ₪


זוהי כתובת הדוא"ל אליה יישלח הסיכום, הקפד להזין כתובת תקינה


אופציונלי. השם שיופיע על החשבונית


ארגון השיווק הזמני
Hadida et al., 2019

המאמר עוסק בפעילות שיווקית שמתבצעת באמצעות "ארגונים זמניים", כאשר הכוונה היא לקבוצות או צוותים שמוקמים ומאורגנים לצורך מטרה שיווקית ספציפית, נוצרים לצורך מטרה זו בלבד וללא כוונה להמשך פעילות ארגונית של קבוצה זו לאחר סיום המטרה הספציפית.

טבעם של ארגוני שיווק זמניים
ארגוני שיווק זמניים נוצרים לצורך מטרה ספציפית, כאשר המאפיין המרכזי שלהם הוא סיום פעילותו של הארגון עם השגה של המטרה, או כאשר המטרה כבר אינה רלוונטית. ארגונים זמניים מובחנים מסוגים...

לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^