האתר המוביל ברשת לסיכומים בעברית

התעוררות בשוק הקמעונאות: מעבר מגישה ממוקדת-מוצר לגישה ממוקדת-לקוח

סיכום בעברית (תרגום מסוכם) בהיקף 838 מילים, של המאמר:

Gupta, S. & Ramachandran, D. (2021). Emerging Market Retail: Transitioning from a Product-Centric to a Customer-Centric Approach. Journal of Retailing, 97(4), 597-620.



להורדת הסיכום
הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את הסיכום במייל

מחיר הסיכום: 42 ₪


זוהי כתובת הדוא"ל אליה יישלח הסיכום, הקפד להזין כתובת תקינה

התעוררות בשוק הקמעונאות: מעבר מגישה ממוקדת-מוצר לגישה ממוקדת-לקוח
Gupta & Ramachandran, 2021

רקע
בסביבה שבה קיימת השפעה דיגיטלית רבה, על הקמעונאים לאמץ את גישת ההתמקדות בלקוח על מנת להתמודד על התחרות הגוברת בשווקים. קמעונאים נדרשים להיות בעלי יכולת תגובה מהירה ויכולת ראייה קדימה תוך אימוץ יכולת ניתוחית אנאליסטית ומודלים מתמטיים שונים במטרה להתמודד עם גישת ההתמקדות בלקוח בשרשרת הערך של הלקוח. יחד עם זאת, קמעונאים בשווקים מתעוררים זקוקים להבין כיצד ניתן לשלב או לעשות שימוש באותם המודלים במסגרת שרשרת הערך של הלקוח במיוחד כאשר המטרה שלהם היא לשנות את המודל לפיו הם פועלים מהתמקדות במוצר אל התמקדות בלקוח.

שאלת המחקר
המחקר הנוכחי בוחן את הצורך בגישת ההתמקדות בלקוח לאורך שרשרת הערך של הלקוח. כמו כן המחקר בוחן את הביצועים המדויקים הנדרשים על מנת שניתן יהיה לאמץ פעילויות שונות לאורך שרשרת הערך של הלקוח כשהמטרה כמובן היא ליישם את המעבר למודל ההתמקדות בלקוח. מטרה נוספת של המחקר היא לבחון את התפקיד של ניתוח אנליטי והתוצרים שלו כגורמים המאפשרים להשיג את התוצרים הכספיים והלא כספיים שלו.

שיטת המחקר
המחקר הנוכחי הוא מחקר איכותני...

לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^