האתר המוביל ברשת לסיכומים בעברית

WP_Term Object
(
    [term_id] => 23323
    [name] => מבוא לפסיכולוגיה אבנורמלית א
    [slug] => %d7%9e%d7%91%d7%95%d7%90-%d7%9c%d7%a4%d7%a1%d7%99%d7%9b%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%92%d7%99%d7%94-%d7%90%d7%91%d7%a0%d7%95%d7%a8%d7%9e%d7%9c%d7%99%d7%aa-%d7%90
    [term_group] => 0
    [term_taxonomy_id] => 23323
    [taxonomy] => course
    [description] => 
    [parent] => 0
    [count] => 3
    [filter] => raw
)

סיכומי מאמרים מהקורס מבוא לפסיכולוגיה אבנורמלית א

חשיבה ודיכאון: תוכן ייחודי והפרעות קוגניטיביות

סיכום בהיקף 4286 מילים ₪42
חשיבה ודיכאון: תוכן ייחודי והפרעות קוגניטיביות
Beck, 1963

הספרות הקלינית והתיאורטית העוסקת בקורלטים הפסיכולוגיים של דיכאון, השתמשה בעיקר במודל רגשי-מוטיבציוני לסיווג ופירוש ההתנהגות המילולית של המטופלים. במצב כזה,...

הפרעת אישיות גבולית

סיכום בהיקף 2767 מילים ₪42
הפרעת אישיות גבולית
Lieb et al., 2004

הפרעת אישיות גבולית מוגדרת כתבנית מתמשכת של חוסר יציבות בויסות רגשי, שליטה בדחפים, יחסים בין אישיים ודימוי עצמי. הסימנים הקליניים כוללים חוסר ויסות אמוציונלי, תוקפנות אימפולסיבית, פגיעה...

תיאוריית למידה מודרנית – פרספקטיבה על האטיולוגיה של הפרעות פאניקה / מארק בוטון

סיכום בהיקף 2276 מילים ₪42
תיאוריית למידה מודרנית – פרספקטיבה על האטיולוגיה של הפרעות פאניקה
Bouton et al., 2001

תקציר
בשני העשורים האחרונים התגבשו כמה תיאוריות על הפרעות פאניקה עם או בלי אגורפוביה. תיאוריות מוקדמות יותר שהציעו את תיאוריית הלמידה...