האתר המוביל ברשת לסיכומים בעברית

שילוב תלמידים עם דיסלקציה בכיתה הרגילה בישראל: היבטים פדגוגיים ודידקטיים

סיכום בעברית בהיקף 655 מילים, של המאמר:

שביט, צ. (2007). שילוב תלמידים עם דיסלקציה בכיתה הרגילה בישראל: היבטים פדגוגיים ודידקטיים. סחי"ש: סוגיות בחינוך מיוחד ובשיקום, 22(2), 65-90.



להורדת הסיכום
הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את הסיכום במייל

מחיר הסיכום: 42 ₪


זוהי כתובת הדוא"ל אליה יישלח הסיכום, הקפד להזין כתובת תקינה

שילוב תלמידים עם דיסלקציה בכיתה הרגילה בישראל: היבטים פדגוגיים ודידקטיים
שביט, 2007

המאמר סוקר את הנעשה בארץ בנושא השילוב, אסטרטגיות הוראה ומדיניות השילוב. הוא מציג את הבעייתיות שקיימת בתהליך השילוב וביישומו, ומעלה את הפערים והמורכבות ביישום מדיניות השילוב הן בהקשר הפדגוגי והן בהקשר הדידקטי תוך מתן פתרונות.

היבטים פדגוגיים
תכנית הלימוד – שילוב ילדים עם צרכים ויכולות שונים, שיכול להיות שתכנית הלימודים הרגילה לא מתאימה להם, מצריך להתאים באופן אישי את התכנית לתלמיד – תכנית לימודים אישית, תוך העשרה וגיוון. הקושי הוא בלהתאים מחד לכלל הקבוצה, ומאידך לאפשר לתלמיד החריג לעמוד בסטנדרטים – לגשר על הפער.
משאבים – המשאבים בשילוב מאוד משמעותיים, שילוב דורש מערך תמיכה והתמודדות אחר, כמו: סייעת למידה, שיעורי תגבור בקבוצות תגבור.
כדי להגיע לאותם תלמידים צריך לעבור 3 שלבים: איתור, אבחון ומעקב. יש חשיבות...

לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^