האתר המוביל ברשת לסיכומים בעברית

החסך במיומנויות חברתיות בקרב לקויי למידה: היפותזת הקומורבידיות הפסיכיאטרית

סיכום בעברית (תרגום מסוכם) בהיקף 572 מילים, של המאמר:

Miguel, S. K. S., Forness, S. R., & Kavale, K. A. (1996). Social skills deficits in learning disabilities: The psychiatric comorbidity hypothesis. Learning Disability Quarterly, 19(4), 252-261.



להורדת הסיכום
הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את הסיכום במייל

מחיר הסיכום: 42 ₪


זוהי כתובת הדוא"ל אליה יישלח הסיכום, הקפד להזין כתובת תקינה

החסך במיומנויות חברתיות בקרב לקויי למידה: היפותזת הקומורבידיות הפסיכיאטרית
Miguel et al., 1996

מטרת המחקר
מטרת המחקר לבחון את הקשר בין מיומנויות חברתיות לבין לקויות למידה. מבקשים לבחון את ההיפותזה שקומורבידיות עם הפרעות קשב היא המובילה לקשיים החברתיים.

השערת המחקר
ההשערה היא כי חסכים במיומנוית חברתיות בקרב ילדים לקויי למידה מקושרים עם שיעורים גבוהים של הפרעות פסיכיאטריות לא מאותרות.

מבוא
המבוא סוקר את כל ההשערות להסבר לקשר בין לקויות למידה לחסכים במיומנויות למידה:
1. חסכים חברתיים נובעים מלקות נוירולוגית – אותו מקור נוירולוגי שמוביל לקשיים האקדמיים מוביל גם לקשיים החברתיים.
2. הבעיות הלימודיות והחברתיות מובילות לתפיסה עצמית נמוכה ודחייה חברתית, וזה מה שיוצר את הקושי בפיתוח המיומנויות החברתיות,...

לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^