האתר המוביל ברשת לסיכומים בעברית

תיאוריות מרומזות של יכולת בקרב תלמידי מדעים בכתה ו': יחס לאמונות אפיסטמולוגיות ולמוטיבציה אקדמית והישגים במדעים

סיכום בעברית (תרגום מסוכם) בהיקף 281 מילים, של המאמר:

Chen, J. & Pajares, F. (2010). Implicit theories of ability of grade 6 science students: elation to epistemological beliefs and academic motivation and achievement in science. Contemporary Educational Psychology, 35, 75-87.



להורדת הסיכום
הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את הסיכום במייל

מחיר הסיכום: 25 ₪


זוהי כתובת הדוא"ל אליה יישלח הסיכום, הקפד להזין כתובת תקינה

תיאוריות מרומזות של יכולת בקרב תלמידי מדעים בכתה ו': יחס לאמונות אפיסטמולוגיות ולמוטיבציה אקדמית והישגים במדעים
Chen & Pajares, 2010

המודל התיאורטי המוצג במאמר נקרא "תיאוריות מרומזות של יכולת" (Implicit theories of ability). מודל זה נשען על הנחות היסוד כי האמונות של תלמידים לגבי היכולת שלהם הן מנבא חזק ומשמעותי של ההישגים הלימודיים שלהם, ברמה...

לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^