האתר המוביל ברשת לסיכומים בעברית

רגולציה אלגוריתמית: חקירה ביקורתית

סיכום בעברית (תרגום מסוכם) בהיקף 961 מילים, של המאמר:

Yeung, K. (2018). Algorithmic regulation: a critical interrogation. Regulation & Governance, 12(4), 505-523.‏



להורדת הסיכום
הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את הסיכום במייל

מחיר הסיכום: 42 ₪


זוהי כתובת הדוא"ל אליה יישלח הסיכום, הקפד להזין כתובת תקינה

רגולציה אלגוריתמית: חקירה ביקורתית
Yeung, 2018

מבוא
מחקר זה מספק ניתוח תיאורי של רגולציה אלגוריתמית, מסווג את מערכות קבלת ההחלטות הללו כתגובותיות (Reactive) או כמקדימיות (Pre-emptive), מציע טקסונומיה המזהה מספר צורות של רגולציה אלגוריתמית וסוקר מספר דיונים אודות חששות לגבי הלגיטימיות של ורגולציה אלגוריתמית.

המנגנונים והצורות של רגולציה אלגוריתמית
מהי רגולציה אלגוריתמית? המאמר מגדיר רגולציה אלגוריתמית כמערכות קבלת החלטות המסדירות תחום פעילות במטרה לנהל סיכון או לשנות התנהגות באמצעות ייצור חישובי מתמשך ועיבוד של מידע מנת לזהות ולשכלל באופן אוטומטי את פעולות המערכת בשביל להשיג יעד שנקבע מראש.
צורות של רגולציה אלגוריתמית - טקסונומיה: על ידי הבנת הרגולציה כתהליך הכולל את שלושת מרכיבי הליבה של כל מערכות בקרה המפורטים להלן, ניתן לזהות צורות שונות של רגולציה אלגוריתמית:
• ברמת הגדרת הסטנדרט, הנורמה שהמערכת אוכפת עשויה להיות סטנדרט התנהגותי פשוט וקבוע. לחלופין, הנורמה עשויה להיות אדפטיבית כך שתקל על השגת מטרה קבועה.
• ברמת איסוף המידע והבקרה, המערכת עשויה לפעול על בסיס תגובתי, שיוגדר אוטומטית כך שיבחן נתוני ביצועים בזמן אמת על מנת לאתר חריגות. לחלופין, המערכת עשויה לפעול בסיס מקדימי על מנת ולחזות התנהגות עתידית.
• ברמת האכיפה ושינוי התנהגות, המערכת עשויה להטיל באופן אוטומטי סנקציה או לקבל החלטה ללא כל צורך בהתערבות אנושית. לחלופין, ניתן להגדיר...

לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^