האתר המוביל ברשת לסיכומים בעברית

ייצוג ודימוי ערי הפיתוח בתקשורת הארצית

סיכום בעברית בהיקף 740 מילים, של הפרק:

אברהם, א. (2001). ייצוג ודימוי ערי הפיתוח בתקשורת הארצית. בתוך: נ. ישובי (עורכת) הדרה ודימוי שלילי: אי-שוויון בתקשורת הישראלית (עמ' 7-9). תל-אביב: האגודה לזכויות האזרח.



להורדת הסיכום
הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את הסיכום במייל

מחיר הסיכום: 42 ₪


זוהי כתובת הדוא"ל אליה יישלח הסיכום, הקפד להזין כתובת תקינה

ייצוג ודימוי ערי הפיתוח בתקשורת הארצית
אברהם, 2001

האם התקשורת הישראלית ממלאת את תפקידה בסיקור הפריפריה? דר' אלי אברהם מביא במאמרו נקודת מבט המציגה את התקשורת הארצית בסיקור ערי הפיתוח לעומת המרכז. התשובה לשאלה לעיל שלילית. התקשורת הארצית סוקרת את ערי הפיתוח באופן המציג בעיקרו את הצד השלילי של אזור הפריפריה ומתמקדת בסיקור בעיות, אלימות, אבטלה וכד'. הסיקור מתבצע מנקודת מבט של המרכז, תל-אביב העיר המשקפת את המיינסטרים לעומת האזור הנידח והמוזר, הפריפריה.
במדינה דמוקרטית, מתקדמת ומתפתחת בה יש חוק חופש הביטוי, קיימות תרבויות רבות ומגונות, ויש מקום בשיח הציבורי להביא לידי ביטוי את הקבוצות השונות ללא סייג. לתקשורת יש תפקיד עיקרי כאן בנושאים העולים לסדר היום הציבורי.
במאמר מוצג מחקר רב שנתי המציג פער בסיקור השלילי של ערי המרכז לעומת ערי הפיתוח. בעוד המחקר מציג שהשיעור הממוצע אינו שונה בין האזורים, הסיקור השלילי בא לידי ביטוי בשיעור גבוה יותר בפריפריה לעומת המרכז. הסיקור כולל נושאים כגון...

לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^