השפעת קבוצת השווים בחינוך בילדות המוקדמת – בחינת ההנחות של השילוב בחינוך
Justice et al., 2014
בשנים האחרונות הגישה החינוכית הרווחת דוחפת את התלמידים בעלי המוגבלויות ללמוד ולהתחנך יחד עם עמיתיהם בעלי ההתפתחות הרגילה. גישה חינוכית זו נקראת הכלה בחינוך או חינוך משלב (Inclusive Education).
במחקר הנוכחי החוקרים ביקשו ללמוד האם ההשפעה של קבוצת השווים בגני ילדים משלבים בחינוך המיוחד, בהם לומדים ילדים בעלי מוגבלויות יחד עם ילדים בעלי התפתחות נורמלית – אכן מתרחשת בגיל הילדות המוקדמת.
על מנת לבדוק שאלה זו,...
לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^