האתר המוביל ברשת לסיכומים בעברית

ההשפעה של אופן הצגת המוצר על תפיסת איכות התוכן ועל יכולת ההשפעה של האתר

סיכום בעברית (תרגום מסוכם) בהיקף 336 מילים, של המאמר:

Flavián, C., Gurrea, Raquel., & Orús, C. (2009) The effect of product presentation mode on the perceived content and continent quality of web sites. Online Information Review, 33(6), 1103-1128.



להורדת הסיכום
הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את הסיכום במייל

מחיר הסיכום: 38 ₪


זוהי כתובת הדוא"ל אליה יישלח הסיכום, הקפד להזין כתובת תקינה

ההשפעה של אופן הצגת המוצר על תפיסת איכות התוכן ועל יכולת ההשפעה של האתר
Flavián et al., 2009

הנושא של הצגת מידע מתואר בספרות המחקרית כשלב חשוב בתהליך קבלת ההחלטות של קהל היעד. לקוחות רוכשים מידע בנוגע למאפייני המוצרים והשירותים ולאחר מכן מעריכים את הדומה והשונה בין האפשרויות השונות לפני שהם מקבלים החלטה. לאופן הצגת המידע יש השפעה על ההחלטה.
מטרת המחקר היא לבחון את ההשפעה של אופני...

לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^