תיקוף של כלי למדידת איכות השירות בקמעונאות, בחנויות המתמחות במוצרי מכולת

סיכום בעברית בהיקף 248 מילים, של המאמר:

Bhat, I. H. (2016). Validating a retail service quality instrument in grocery specialty stores. International Journal of Information, Business and Management, 8(2), 205-271.‏

להורדת הסיכום
הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את הסיכום במייל

מחיר הסיכום: 39 ₪


זוהי כתובת הדוא"ל אליה יישלח הסיכום, הקפד להזין כתובת תקינה


אופציונלי. השם שיופיע על החשבונית

תיקוף של כלי למדידת איכות השירות בקמעונאות, בחנויות המתמחות במוצרי מכולת
Bhat, 2016

הקמעונאות בהודו מתפתחת מהר מאד. רוב שוק הקמעונאות עדיין לא מנוצל, ולכן מהווה יעד לכניסה של ענקי הקמעונאות העולמיים, עבורם התצורה של קניונים ומרכזי קניות, המתפתחת בהודו, היא אטרקטיבית.
רוב ענקי הקמעונאות מאמצים...

לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^