שימוש בעזרים והשגים בלמידה מבוססת-בעיות ולמידת חקר: תגובה לקירשנר, סוולר וקלארק (2006)

סיכום בעברית בהיקף 773 מילים, של המאמר:

Hmelo-Silver, C. E., Duncan, R. G., & Chinn, C. A. (2007). Scaffolding and achievement in problem-based and inquiry learning: A response to Kirschner, Sweller, and Clark (2006). Educational Psychologist, 42(2), 99-107.

להורדת הסיכום
הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את הסיכום במייל

מחיר הסיכום: 42 ₪


זוהי כתובת הדוא"ל אליה יישלח הסיכום, הקפד להזין כתובת תקינה


אופציונלי. השם שיופיע על החשבונית


שימוש בעזרים והשגים בלמידה מבוססת-בעיות ולמידת חקר: תגובה לקירשנר, סוולר וקלארק (2006)
Hmelo-Silver et al., 2007

תקציר
גישות חדשניות רבות ללמידה, כגון למידה מבוססת בעיות (PBL) ולמידת חקר (IL) מציבות את הלמידה בפתרון בעיות או בחקר תופעות מורכבות. Kirschner, Sweller and Clark (2006) קיבצו גישות אלו יחד עם למידת גילוי בלתי מודרכת. עם זאת, הבעיה עם טענות אלו היא שגישות IL ו-PBL מבוססות "פיגומים" קוגנטיביים. במאמר זה, אנו מדגימים כי Kirschner et al. טעו בצירוף PBL וIL- לצד למידת גילוי. לאחר מכן אנו מציגים מידע המדגים כי PBL ו-IL הן שיטות לימוד משמעותיות ואפקטיביות. מלבד היותן סותרות רבים מהעקרונות של למידה מודרכת שדנו בהם Kirschner et al., PBL וכן IL מפעילות "פיגומים" באופן נרחב ולכן מפחיתות את העומס הקוגנטיבי ומאפשרות לתלמידים ללמוד בתחומים מורכבים. יתרה מזאת, גישות אלו ללמידה מתייחסות למטרות חשובות של השכלה הכוללות ידע תוכן, תרגול אפיסטמטי, ורכישת כישורים רכים כגון שיתוף פעולה ולימוד עצמית.

למידה היא תהליך קונסטרוקטיבי אשר מתרחש...

לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^