רגשות של מורים ואסטרטגיות ויסות רגשי: תפיסות עצמיות של מורים ותפיסות של תלמידים

סיכום בעברית בהיקף 342 מילים, של המאמר:

Jiang, J., Vauras, M., Volet, S., & Wang, Y. (2016). Teachers' emotions and emotion regulation strategies: Self-and students' perceptions. Teaching and teacher education, 54, 22-31.‏

להורדת הסיכום
הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את הסיכום במייל

מחיר הסיכום: 32 ₪


זוהי כתובת הדוא"ל אליה יישלח הסיכום, הקפד להזין כתובת תקינה


אופציונלי. השם שיופיע על החשבונית


רגשות של מורים ואסטרטגיות ויסות רגשי: תפיסות עצמיות של מורים ותפיסות של תלמידים
Jiang et al., 2016

תמצית המאמר
בהתבסס על מודל העיבוד של ויסות רגשי של גרוס, המחקר הנוכחי עסק בקשר שבין תפיסות של 53 תלמידים בחטיבת ביניים לגבי הרגשות של המורים שלהם, לבין הוויסות הרגשי של ארבעה מורים המלמדים תלמידים אלה. שיטת המחקר שהתבצעה כוללת מודל משולב בין ניתוח כמותי לניתוח איכותני. הניתוח הכמותי כלל איסוף נתונים...

לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^