פיתוח והערכה של תכנית החינוך והטיפול בשינה לסטודנטים

סיכום בעברית בהיקף 748 מילים, של המאמר:

Brown, F. C., Buboltz Jr, W. C., & Soper, B. (2006). Development and evaluation of the sleep treatment and education program for students (STEPS). Journal of American College Health, 54(4), 231-237.

להורדת הסיכום
הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את הסיכום במייל

מחיר הסיכום: 42 ₪


זוהי כתובת הדוא"ל אליה יישלח הסיכום, הקפד להזין כתובת תקינה


אופציונלי. השם שיופיע על החשבונית

פיתוח והערכה של תכנית החינוך והטיפול בשינה לסטודנטים
Brown et al., 2006

תקציר
תלמידי אוניברסיטה מדווחים על איכות שינה גרועה יותר במידה משמעותית משל האוכלוסייה הכללית. בעיות שינה קשורות לבעיות בריאותיות גוברות, עצבנות, דכאון, עייפות, וקשיים בקשב ובריכוז, בשילוב עם ביצועים אקדמיים נמוכים. מחקר קליני מעיד כי התערבויות פסיכו-חינוכיות הן מהשיטות האפקטיביות ביותר לשיפור איכות השינה באוכלוסיה הכללית. חסרים מחקרים דומים העוסקים בסטודנטים באוניברסיטה. במחקר זה, המחברים מתארים את פיתוח תכנית החינוך והטיפול בשינה לסטודנטים (sleep treatment and education program for students - STEPS), ומעריכים את האפקטיביות שלה באמצעות מערך ניסויי של עיוורון כפול. סטודנטים בקבוצת הטיפול דיווחו על איכות שינה משופרת במידה משמעותית, ועל התנהגויות של היגיינת שינה 6 שבועות לאחר הטיפול.

מבוא
איכות שינה פחותה בקרב סטודנטים קשורה לחוסר יציבות רגשית; תחושות מתח, כעס, דיכאון, עייפות, ובלבול; קשיים בזכרון ובריכוז; ולמידת סיפוק כללית נמוכה בחיים. בנוסף, ישנוניות...

לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^