האתר המוביל ברשת לסיכומים בעברית

מעבר לסטודנטיפיקציה של ערי קולג' בארה"ב: שינוי בשכונות בצמתי ידע 1980-2010

סיכום בעברית (תרגום מסוכם) בהיקף 760 מילים, של המאמר:

Foote, N. (2017). Beyond studentification in United States college towns: Neighborhood change in the knowledge nodes, 1980-2010. Environment and Planning, 49(6), 1341-1360.



להורדת הסיכום
הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את הסיכום במייל

מחיר הסיכום: 42 ₪


זוהי כתובת הדוא"ל אליה יישלח הסיכום, הקפד להזין כתובת תקינה

מעבר לסטודנטיפיקציה של ערי קולג' בארה"ב: שינוי בשכונות בצמתי ידע 1980-2010
Foote, 2017

עם עלייתה של כלכלת המידע, שנקראת גם כלכלה קוגניטיבית-תרבותית, אזורים עירוניים רבים ברחבי העולם עוברים שינויים בגיאוגרפיות החברתיות שלהם. אחד משינויים אלה הוא סטודנטיפיקציה המתרחשת בערים ואזורים עירוניים שבהן יש קולג'ים ואוניברסיטאות מובילות. המחקר הנוכחי עוסק בשינויים באופיין של שכונות באזורים עירוניים בשנות ה-80, 90, 2000 ו-2010, מבחינה טמפורלית ומרחבית, בהקשר לתהליך של סטודנטיפיקציה ותהליכים חברתיים וכלכליים אחרים.

מבוא
במחקר בנושא השינויים של אופי שכונות בארה"ב באזורים עירוניים, מתייחסים בעיקר לגודלה של האוכלוסייה, אך שינויים אלה אינם מתרחשים בתוך ריק. יש סיבות רבות לשינויים במבנה ובהרכב האוכלוסייה באזורים עירוניים, כגון הגירה, רשתות תחבורה חדשות, מדיניות ממשלתית ועוד. אחד הגורמים המשמעותיים לשינויים אלה הוא סטודנטיפיקציה באזורים שבהם יש מוסדות אקדמיים שמושכים סטודנטים, אך מעט מחקרים יחסים בחנו את ההשפעה של סטודנטיפיקציה בהיבטים רחבים יותר, ומחקרים אלה לא התמקדו בארה"ב אלא במדינות אחרות בעולם. מתוך...

לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^