מדוע מורים אינם מיישמים את מה שהם מאמינים בנוגע לשילוב של טכנולוגיה?

סיכום בעברית בהיקף 344 מילים, של המאמר:

Chen, C. H. (2008). Why do teachers not practice what they believe regarding technology integration?. The Journal of Educational Research, 102(1), 65-75.

להורדת הסיכום
הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את הסיכום במייל

מחיר הסיכום: 39 ₪


זוהי כתובת הדוא"ל אליה יישלח הסיכום, הקפד להזין כתובת תקינה


אופציונלי. השם שיופיע על החשבונית

מדוע מורים אינם מיישמים את מה שהם מאמינים בנוגע לשילוב של טכנולוגיה?
Chen, 2008

הרעיון המרכזי במאמר: קיים חוסר עקביות בין האמונות שמבטאים מורים לפרקטיקת הלימוד שהם מציגים.
רקע מחקרי: לפי מחקרים קודמים, אמונות המורים הנוגעות לתהליכי למידה משפיעות על האופן בו הם מחליטים כיצד לשלב טכנולוגיה בכיתת הלימוד. הבנת הקשר בין האמונות לשילוב בפועל חיונית בכדי לבצע הטמעה יעילה של מדיניות הנוגעת לשילוב טכנולוגיה בכיתות.
שיטות המחקר:...

לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^