לתת, להמריץ, לעשות: לשלב טכנולוגיה ופדגוגיה במסגרת תחום התוכן הטכנולוגי-פדגוגי עבור הוראת מדעי החברה

סיכום בעברית בהיקף 260 מילים, של המאמר:

Hammond, T. C., & Manfra, M. M. (2009). Giving, prompting, making: Aligning technology and pedagogy within TPACK for social studies instruction.Contemporary Issues in Technology and Teacher Education, 9(2), 160-185.

להורדת הסיכום
הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את הסיכום במייל

מחיר הסיכום: 39 ₪


זוהי כתובת הדוא"ל אליה יישלח הסיכום, הקפד להזין כתובת תקינה


אופציונלי. השם שיופיע על החשבונית

לתת, להמריץ, לעשות: לשלב טכנולוגיה ופדגוגיה במסגרת תחום התוכן הטכנולוגי-פדגוגי עבור הוראת מדעי החברה
Hammond & Manfra, 2009

תקציר
קיימת התייחסות רבה לתחום התוכן הטכנולוגי-פדגוגי (TPACK) בחינוך להוראה. הוא מספק שפה משותפת לדיון על שילוב הטכנולוגיה בהוראה, ומסתמך על תחום התוכן הפדגוגי, והמורה כ"שומר הסף" של תכנית הלימוד....

לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^