לקראת מודל תיאורטי להבנת רגשות מורים ושחיקה של מורים בהקשר להתנהגות לא נאותה של תלמידים: הערכה, ויסות והתמודדות.

סיכום בעברית בהיקף 314 מילים, של המאמר:

Chang, M. (2013). Toward a theoretical model to understand teacher emotions and teacher burnout in the context of student misbehavior: Appraisal, regulation and coping. Motivation and Emotion, 37(4), 799-817.

להורדת הסיכום
הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את הסיכום במייל

מחיר הסיכום: 32 ₪


זוהי כתובת הדוא"ל אליה יישלח הסיכום, הקפד להזין כתובת תקינה


אופציונלי. השם שיופיע על החשבונית


לקראת מודל תיאורטי להבנת רגשות מורים ושחיקה של מורים בהקשר להתנהגות לא נאותה של תלמידים: הערכה, ויסות והתמודדות.
Chang, 2013

תמצית המאמר
בהשוואה למקצועות אחרים, נראה שמורים בבתי ספר בכל הגילאים חווים תשישות מקצועית רבה יותר. מטרת המחקר הנוכחי היא לחקור את רגשות המורים בהקשר להערכות של המורים והדרכים שבעזרתן הם מווסתים ומתמודדים עם רגשותיהם. המחקר בודק את ההערכות של מורים...

לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^