לקויות למידה: מדיניות נוכחית וכיוונים למעורבות בקהילה בחברה הערבית בישראל

סיכום בעברית בהיקף 371 מילים, של המאמר:

Jabareen-Taha, S. & Taha, H. (2016). Learning disabilities: Current policy and directions for community involvement among the Arab community in Israel. Educational Research and Reviews, 11(14), 1279-1287.

להורדת הסיכום
הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את הסיכום במייל

מחיר הסיכום: 39 ₪


זוהי כתובת הדוא"ל אליה יישלח הסיכום, הקפד להזין כתובת תקינה


אופציונלי. השם שיופיע על החשבונית


לקויות למידה: מדיניות נוכחית וכיוונים למעורבות בקהילה בחברה הערבית בישראל
Jabareen-Taha & Taha, 2016

מטרת המאמר היא לזהות ולסקור את המאפיינים הבסיסיים של לקויות למידה, ולנתח את המדיניות כלפי לקויות למידה בישראל, בדגש על המודעות הנמוכה הקיימת בקהילה הערבית.

מבוא
לקויות למידה הוא מונח שמתייחס לקבוצה הטרוגנית של הפרעות ברכישת מיומנויות למידה. החל מהתפתחותו של המושג בשנות ה-60 נעשה מחקר רב בתחום, והורחבו שיטות האבחון וההתערבות בלקויות למידה. מחקרים אלה התמקדו במידה רבה במדעים נוירולוגיים,...

לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^