לימודי מתמטיקה ומדעים בחינוך הערבי בישראל: מקרה של שוויון מגדרי בלתי-צפוי

סיכום בעברית בהיקף 430 מילים, של המאמר:

איילון, ח. (2000). לימודי מתמטיקה ומדעים בחינוך הערבי בישראל: מקרה של שוויון מגדרי בלתי-צפוי. בתוך: שלסקי, ש. (עורך) מיניות ומגדר בחינוך (עמ' 63-83). תל-אביב: רמות.

להורדת הסיכום
הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את הסיכום במייל

מחיר הסיכום: 39 ₪


זוהי כתובת הדוא"ל אליה יישלח הסיכום, הקפד להזין כתובת תקינה


אופציונלי. השם שיופיע על החשבונית


לימודי מתמטיקה ומדעים בחינוך הערבי בישראל: מקרה של שוויון מגדרי בלתי-צפוי
איילון, 2000

רקע קודם למחקר
מחקרים קודמים מצאו באופן עקבי כי ייצוג הבנות במקצועות הנחשבים לגבריים כגון מתמטיקה ופיזיקה בבית הספר נמוך יותר לעומת בנים. בנוסף, מחקרים מצאו באופן עקבי כי ככל שהתרבות שמרנית יותר ביחס למעמד האישה, הפער בין הבנים לבנות בתחומי הלימוד בבית הספר עולה. עם זאת, באופן מפתיע נמצא בחינוך הערבי בישראל, שהפער בין בנים לבנות במקצועות הלימוד נמוך יותר ביחס לחברה היהודית. מבחינת תהליך בחירת המקצוע המוגבר, ומבחינת היחס המועדף למקצועות...

לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^