האתר המוביל ברשת לסיכומים בעברית

השתתפות בזרמי מדיניות: בדיקת הפרדת בעיות ופתרונות במערכות מדיניות תת-לאומיות

סיכום בעברית (תרגום מסוכם) בהיקף 525 מילים, של המאמר:

Robinson, S. E., & Eller, W. S. (2010). Participation in policy streams: Testing the separation of problems and solutions in subnational policy systems. Policy Studies Journal, 38(2), 199-216.



להורדת הסיכום
הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את הסיכום במייל

מחיר הסיכום: 35 ₪


זוהי כתובת הדוא"ל אליה יישלח הסיכום, הקפד להזין כתובת תקינה

השתתפות בזרמי מדיניות: בדיקת הפרדת בעיות ופתרונות במערכות מדיניות תת-לאומיות
Robinson & Eller, 2010

ניתוח השימוש במדיניות החינוך של מדינת טקסס מצביע על מספר יתרונות. התמקדות במחוזות בית הספר בטקסס מספקת מסגרת מדגם גדולה מספיק כדי שנוכל להעריך את הצעותינו על פני תת מערכות מדיניות בעלות ממדים דומים, קהל לקוחות, מבני תפעול וסביבה חיצונית משותפת. תתי מערכות חינוך מגיבות בהכרח לכל רמות השלטון, כלומר נושאים בעלי נפח לאומי הם עדיין גורם זעזוע רבתי בכל המחוזות. בזמן איסוף הנתונים, משרד החינוך העביר כ- 70 חוקים ציבוריים שהועברו באופן ישיר לחינוך היסודי והתיכוני בארצות הברית, ואלימות בבתי ספר הייתה נושא בולט ביותר בכל רמות...

לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^