ההשפעה של הזדמנויות תגובה על ההתנהגות בכיתה של תלמידים עם הפרעות רגשיות והתנהגותיות

סיכום בעברית בהיקף 487 מילים, של המאמר:

Sutherland, K. S., Alder, N., & Gunter, P. L. (2003). The effect of varying rates of opportunities to respond to academic requests on the classroom behavior of students with EBD. Journal of Emotional and Behavioral Disorders, 11(4), 239-248.

להורדת הסיכום
הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את הסיכום במייל

מחיר הסיכום: 42 ₪


זוהי כתובת הדוא"ל אליה יישלח הסיכום, הקפד להזין כתובת תקינה


אופציונלי. השם שיופיע על החשבונית


ההשפעה של הזדמנויות תגובה על ההתנהגות בכיתה של תלמידים עם הפרעות רגשיות והתנהגותיות
Sutherland et al., 2003


המחקר בוחן את ההשפעות של מספר גדול יותר של הזדמנויות להגיב באופן פעיל לבקשות אקדמיות על ההתנהגות בכיתה של תלמידים עם הפרעות רגשיות והתנהגותיות (EBD - Emotional Behavioral Disorders).

מבוא
מאפיין מרכזי של תמלידים עם EBD הוא בעיות בכיתה, שיכולות להתבטא בתוקפנות, בהפרעה בשיעור ובחוסר ריכוז במטלות. לרוב התלמידים עם EBD יש גם קשיים אקדמיים. הקשר בין בעיות ההתנהגות לקשיים האקדמיים הוא מורכב, כשהקשיים האקדמיים יכולים להיות הגורם או התוצאה. התנהגויות תוקפניות מגבירות את הסבירות שהילדים יפתחו...

לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^