הארכיטקטורה של החינוך הטיפוחי – תנועה ורגש במרחבים חינוכיים בתקופה שלאחר המלחמה

סיכום בעברית בהיקף 623 מילים, של המאמר:

Kozlovsky, R. (2010). The architecture of educare: motion and emotion in postwar educational spaces. History of Education, 39(6), 695-712.‏

להורדת הסיכום
הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את הסיכום במייל

מחיר הסיכום: 42 ₪


זוהי כתובת הדוא"ל אליה יישלח הסיכום, הקפד להזין כתובת תקינה


אופציונלי. השם שיופיע על החשבונית


הארכיטקטורה של החינוך הטיפוחי - תנועה ורגש במרחבים חינוכיים בתקופה שלאחר המלחמה
Kozlovsky, 2010

תקציר
המאמר בוחן את יחסי הגומלין בין מתודולוגיות של חינוך וארכיטקטורה לניתוח סביבת בית הספר. הוא מציג את הזיקה ההיסטורית בין הפרקטיקות של שני התחומים ואופני ידע שקשורים לגוף הילד במהלך התקופה שלאחר המלחמה באנגליה. טענת המאמר היא שמרחבים חינוכיים עוצבו לא כדי להתאים לתנועתם החופשית של הילדים, אלא לתצפת על הילדים על מנת ליצור אזרחים פעילים אך מסתגלים מבחינה רגשית.
החוקרים בוחנים את בית הספר היסודי Drake and Lasdun's Hallfield Primary School, כדי להדגים את ההשלכות של השינוי באופני ידע המגדירים את הילד כסובייקט פעיל ורגשי, בחלקם על ידי עיצוב תחושת התנועה.

הקדמה
המחקר של סביבות בהן מתנהלים לימודים, מערב שני תחומי ידע נפרדים - ארכיטקטורה וחינוך. כדי לבחון את התרבות הויזואלית של...

לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^