האם יש שיפור בהישגים של תלמידי כיתה ה' כאשר משלבים למידה מבוססת משחקים ומכשירי iPad להוראת המתמטיקה?

סיכום בעברית בהיקף 338 מילים, של המאמר:

Carr, J. (2012). Does Math Achievement h’APP’en when iPads and Game-Based Learning are Incorporated into Fifth-Grade Mathematics Instruction?. Journal of Information Technology Education: Research, 11(1), 269-286.

להורדת הסיכום
הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את הסיכום במייל

מחיר הסיכום: 39 ₪


זוהי כתובת הדוא"ל אליה יישלח הסיכום, הקפד להזין כתובת תקינה


אופציונלי. השם שיופיע על החשבונית


האם יש שיפור בהישגים של תלמידי כיתה ה' כאשר משלבים למידה מבוססת משחקים ומכשירי iPad להוראת המתמטיקה?
Carr, 2012

בעשור האחרון החלו לפעול תוכניות לשיפור הישגי התלמידים בחינוך, אך הציונים במתמטיקה השתפרו בצורה שולית בלבד בקרב תלמידי בית הספר היסודי. תלמידים שפיתחו בסיס מתמטי טוב ברמה היסודית מצליחים יותר במתמטיקה ברמות הגבוהות יותר, ולכן אנשי חינוך מחפשים דרכים לשפר את ההישגים במתמטיקה בכיתות הנמוכות יותר. אחת...

לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^