דרכי הוראה – עברית בחיוך: השימוש בבדיחות ובקטעי הומור בהוראת שפה

סיכום בעברית בהיקף 316 מילים, של המאמר:

מזר, צ. (2008). דרכי הוראה – עברית בחיוך: השימוש בבדיחות ובקטעי הומור בהוראת שפה. הד האולפן החדש, 93, 90-96.

להורדת הסיכום
הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את הסיכום במייל

מחיר הסיכום: 35 ₪


זוהי כתובת הדוא"ל אליה יישלח הסיכום, הקפד להזין כתובת תקינה


אופציונלי. השם שיופיע על החשבונית

דרכי הוראה - עברית בחיוך: השימוש בבדיחות ובקטעי הומור בהוראת שפה
מזר, 2008

הצחוק יפה ללימוד שפה
המאמר מתאר כיצד בדיחות וקטעי הומור מסייעים ללומדים בלמידת עברית ובהכרת התרבות הישראלית.

מטרות הבדיחות וקטעי ההומור
מבחינה לשונית, הבדיחות וקטעי ההומור תורמים לתרגול הבנת הנשמע, תרגול קריאה והבנת הנקרא, תרגול הבעה בעל-פה, והקניית אוצר מלים ותבניות. בנוסף, הבדיחות וקטעי ההומור מעשירים...

לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^