גורמים המשפיעים על אינטגרציה של טכנולוגיה בהוראה: פרספקטיבה מטייוואן

סיכום בעברית בהיקף 303 מילים, של המאמר:

ChanLin, L. J., Hong, J. C., Horng, J. S., Chang, S. H., & Chu, H. C. (2006). Factors influencing technology integration in teaching: a Taiwanese perspective. Innovations in education and teaching international, 43(1), 57-68.

להורדת הסיכום
הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את הסיכום במייל

מחיר הסיכום: 39 ₪


זוהי כתובת הדוא"ל אליה יישלח הסיכום, הקפד להזין כתובת תקינה


אופציונלי. השם שיופיע על החשבונית

גורמים המשפיעים על אינטגרציה של טכנולוגיה בהוראה: פרספקטיבה מטייוואן
ChanLin, 2006

הרעיון המרכזי במאמר: ההחלטה של מורים יצירתיים האם להשתמש במחשבים לצורך ההוראה, נובעת ממגוון גורמים, ולא רק מגורמים אישיים וסביבתיים. הוראה יצירתית לא חייבת לכלול טכנולוגיה.
רקע: מדינות רבות מעודדות מורים להשתמש באמצעים יצירתיים בהוראה, וכך גם בטייוואן. השימוש בטכנולוגיה ממוחשבת בכיתות הוא גישה חדשנית...

לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^