האתר המוביל ברשת לסיכומים בעברית

איכות חיים וגורמים קשורים בקרב מבוגרים המתגוררים באזורים כפריים בדרום מזרח פולין

סיכום בעברית (תרגום מסוכם) בהיקף 844 מילים, של המאמר:

Cwirlej-Sozanska, A., Sozanski, B., Wisniowska-Szurlej, A., & Wilmowska-Pietruszynska, A. (2018). Quality of life and related factors among older people living in rural areas in south-eastern Poland. Annals of Agricultural and Environmental Medicine, 25(3), 539-545.



להורדת הסיכום
הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את הסיכום במייל

מחיר הסיכום: 42 ₪


זוהי כתובת הדוא"ל אליה יישלח הסיכום, הקפד להזין כתובת תקינה

איכות חיים וגורמים קשורים בקרב מבוגרים המתגוררים באזורים כפריים בדרום מזרח פולין
Cwirlez-Sozanska et al., 2018

מטרת המחקר
מטרת המחקר היא לבצע הערכה של איכות החיים בקרב אוכלוסייה של מבוגרים שחיה באזורים כפריים בדרום-מזרח פולין, ולנתח את הגורמים המרכזיים המשפיעים על איכות החיים בקרב אוכלוסייה זו.

אוכלוסיית המחקר
אוכלוסיית המחקר הייתה 973 משתתפים בגילאי 60-80 שחיים באזורים כפריים בדרום-מזרח פולין. מאגר הנתונים הראשוני שממנו נאספו הנתונים היה סקר שבוצע על ידי משרד הפנים בפולין, שבו הופיעו נתונים דמוגרפיים ונתונים לגבי הערכת איכות החיים בקרב 31,029 תושבים באזורים אלה. מתוך מאגר נתונים זה נבחרו באופן אקראי 1,800 משתתפים, ומתוכם נדגמו 973 המשתתפים שענו על הקריטריונים למחקר כגון גיל, ומצב קוגניטיבי נורמלי. אוכלוסיית מחקר זו כללה 549 נשים ו-424 גברים, והגיל הממוצע של המשתתפים היה 69.6.

שיטה
המשתתפים שנבחרו להשתתף במחקר היו נבדקים שנמצאו לגביהם נתונים אודות הערכת איכות חיים, ומשתנים דמוגרפיים נוספים. לצורך הערכת איכות החיים המשתתפים מילאו שאלון שמודד את האופן בו הם מעריכים את איכות חייהם בארבעה תחומים: פיזי, פסיכולוגי, יחסים חברתיים, וסביבה. התשובות של המשתתפים...

לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^