איך לנצח בעולם רב-ערוצי

סיכום בעברית בהיקף 247 מילים, של המאמר:

Bell, D. R., Gallino, S., & Moreno, A. (2014). How to win in an omnichannel world. MIT Sloan Management Review, 56(1), 45-53.

להורדת הסיכום
הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את הסיכום במייל

מחיר הסיכום: 39 ₪


זוהי כתובת הדוא"ל אליה יישלח הסיכום, הקפד להזין כתובת תקינה


אופציונלי. השם שיופיע על החשבונית


איך לנצח בעולם רב-ערוצי
Bell et al., 2004

לקוחות כיום הם רב-ערוציים, במובן זה שהם משתמשים בערוצי שיווק מקוונים ולא מקוונים כאחד, לצורך קבלת מידע, ורכישה. לכן, על הקמעונאים להסתגל לסביבה החדשה ולבחון מחדש את האסטרטגיות שבהן הם מספקים מידע ומוצרים ללקוחות.
כדי להצליח בסביבה הרב-ערוצית, על...

לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^